Güncel

2’nci Hürriyet – Bumerang Ödülleri Sahiplerini Buldu

Hürriyet - Bumerang Ödülleri, 2012

Bu yıl ikincisi gerçekleşen ve maroon.com.tr’nin de En Uyumlu Site kategorisinde yarışıp birinciliği kazandığı Hürriyet – Bumerang Ödülleri 29 Kasım Perşembe akşamı Hilton Convention Center’da düzenlendi. Bumads dijital reklam platformunun sunduğu gecede, Bumerang yayıncıları toplam 7 kategoride ödüllerine kavuştu.

Hürriyet – Bumerang Ödülleri’ne 1500’ün üzerinde başvuru yapıldı ve yaklaşık 30 bin SMS gönderildi.  Medya, dijital dünya, akademi ve sanat camiasından önemli isimlerin yer aldığı 22 kişilik jüri ekibinin değerlendirmesinin ardından kazanan bloglar, ödüllerine kavuştu. Geveze’nin sunumuyla gerçekleşen ödül töreninde kazanan bloglar şunlar oldu:

En Bilge Forum Ödülü www.gezenbilir.com’ a gitti, kazanan Bumerang yayıncısına ödülü, Hürriyet Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Enis Berberoğlu tarafından verildi.

En Çalışkan Blog Ödülü www.yolunneresindeyim.blogspot.com’un oldu, kazanan blogger ödülünü, Hürriyet Web/Mobil Koordinatörü Bülent Mumay’dan aldı

En İyi Yerel Site Ödülü, www.karsiyakalife.com.tr’nin oldu, kazanan Bumerang yayıncısına ödülü, Hürriyet Dijital Reklam Koordinatörü Haymi Behar tarafından verildi.

En Sosyal Blog Ödülü www.balkopugutasarim.com’a gitti, kazanan bloggera ödülü GROUPM Sosyal Medya Başkanı Ebru Kutan Mersin tarafından sunuldu.

En Tarz Blog Ödülü www.dadatart.com’a verildi, kazanan blogger ödülünü Hürriyet Gazetsi Sosyal Medya Editörü Şermin Terzi’nin elinden aldı.

En Uyumlu Site Ödülü, maroon.com.tr’ye verildi, kazanan Bumerang yayıncısı ödülünü Bumads CEO’su Onur Kabadayı’dan aldı.

Jüri Özel Ödülü ise www.city-shot.com’un oldu. Gecenin son ödülü Hürriyet Reklam Grup Başkanı Ayşe Sözeri tarafından sunuldu.

İyi İçerik Atölyesi:

“Sizi hatırlatacak olan şey sahip olduğunuz içeriktir”

2’nci Bumerang Blog Ödülleri töreni öncesinde, Ustalardan İyi İçerik Atölyesi başlığı altında çeşitli oturumlar düzenlendi. İyi içerik ve içerik pazarlama konularında kapsamlı paylaşımların olduğu atölye, Gizmodo Yazı İşleri Müdürü Matthias Sternkopf’un İyi içerik Üretme Sanatı başlıklı konuşmasıyla devam etti.

Yaptığı konuşmada kaliteli içeriğin önemine değinen Gizmodo Yazı İşleri Müdürü şunları söyledi: “Eğer yeterli ve kaliteli bir içeriğiniz yoksa ziyeretçiler sizi unutacaktır. O nedenle bir yayıncı öncelikle temel gazetecilik ilkelerine hakim olmak durumunda. Ürettiği içerikle fark yaratmanın, okuyucusunun dikkatini çekebilecek konular üzerine söz söylemenin gayreti içinde olmalı ve mutlaka kendi kişisel damgasını vurmalı.”

Matthias Strenkopf, sosyalmedya.co’nun kurucusu Fatih Güner ve aynı zamanda İngiltere’nin takip edilen blog yazarlarından olan Edelman Dijital İngiltere Kıdemli Müşteri Yönetcisi Emma Gannon’un katıldığı Sosyal Medya Fenomenlerinden Samimi Hikayeler başlıklı panelin ardından atölye sona erdi.

Basında:
Hürriyet – 2. Bumerang ödülleri sahiplerini buldu
Hürriyet – Türkiye’nin en başarılı blogger’ları
CNNTurk
Marketing Türkiye
MediaCat
CampainTr

Ödül Gecesinden Görüntüler:

Bir Yorum Yap

Yorumlar

Bir yorum yapın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Yukarı